Tiada apa yang istimewa..semua cerita dalam blog ini sebahagian daripada "Perjalanan" hidup saya untuk dikongsi bersama anda..

Monday 31 December 2018

Dari Johor Ke Melaka (Part 3)

SAMBUNGAN..

Sambungan dari sebelum ni..pagi aku ngn My Shuben bangun cam biasa jugak..bersiap awal..
sepantas kilat kalau boleh..sbb esok 25 hb Krismas..Melaka akan jem..bile dh org tu singgah sini  sana..besan mertua ku ajak mkn nasik umah die sblm balik pe la..tup2 gerak gi melaka kul 4 ptg..bising My Syuben sebab lambat sangat..kitorang sampai Pagoh Hotel call jadi ke tak nak check in..
Akhirnyerr...



Prima Hotel dekat2 dengan river side..



Depan hotel ni ade kedai cendol dan rojak popular..tapi aku xpegi pon sebab kedai die dah ttup time kitorg sampai..malam malas nak cakap just aku letak gambo jer..


Ni laki aku ler yang rajin amik pic aku..
Berkilat2 muke aku rasa..


Bile org yang ambik gamba tak kire..main ambik je..malam tu kami jalan2 Jonker Walk..tak dapat tengok kelapa lambung..hahaha..kami pegi dah malam..tak sampai hujung sangat..patut smp dalam kul 6.30 ptg tu cantikk..bila dengan org ni tak boleh nak cepat sebab kene tunggu org bersiap lak..



Dia ni mmg addict ngan coconut shake..dan ni tujuan utama die sebenarnye..cer tengok senyuman dier..hehehe..


Hinggatt senang nk selpiakk camni selalu..


Mase kitorg jalan2 ni pon sampai kul 1 pagi..bile besok tu ngantuk die rase cam jetlag tau..3 hari non stop..






Gambo ni aku suke sebab nampak more slim..hahaha..cara ambik gambo kene pandai..
dah malas nk cakap..kite tgok post next k..



BERSAMBUNG...




No comments:

Post a Comment