Tiada apa yang istimewa..semua cerita dalam blog ini sebahagian daripada "Perjalanan" hidup saya untuk dikongsi bersama anda..

Monday 31 December 2018

Dari Johor Ke Melaka (Part 2)

SAMBUNGAN..

Ko rase..?? cam drama petang2 kann..hehehe..
Esoknye bile hari kendurinye..



Diorang semua makan kat meja perantin..so kitorg mkn kat meja rakyat marhain jo..same je lauknye..



Bergambo ngn pengantin ok DONE..terus balik siap2 utk nk berjalan lak..
Balik bersiap..n ayuh kiter..


Sampai sudah kiter..aku klo bab jalan memang pantas..bile org lain lambat lak aku stresss..lokasi cantik ni depan istana Johor..berdepan ngn laut..Danga Bay kalo tak silap..kite bkn org Johor awak..ikot kan je la..



Kite berdua jarang naw2 bergambo..My Shuben pemalu..



Balik kenduri kelam kabut pakai baju beriya nak berjalan tapi.. lupa cabut lashes..haiyoo..




Lepas bgamba sakan depan istana pegi pulak Stulang Laut..niat cari tempat makan..tapi jumpa duty free zon lak..


Tengok anak2 tengah main..hehehe..



Gambar atas ni diambik masa cari kedai makan..semua tak fokus pada kamera sebab nk lintas jalan..huhuhu..
Lepas dah habis makan semua kami gerak ke pasar karat lak..



Aku sempat amik gamba atas ni je time kat pasar karat orang ramai giler..tempat menarik tapi sayang tak banyak gambar yang aku amik..pasar karat ni macam downton la kalau kat KL..cume die banyak jual barang bundle..exspecially kasut terpakai..giler banyak..aku pon terjebakk..dapat sepasang laki aku beli..cam tu pon dh rase gembira..hehehe..
Lepas pasar karat kami berjalan sekitar JB..best sgtt tp pic tak amik..Kami balik ke homestay kul 2 pagi..
Besok kami akan bertolak ke Melaka pulak..so episod tak habis kat sini je.. jumpa esok k..

BERSAMBUNG..



No comments:

Post a Comment