Tiada apa yang istimewa..semua cerita dalam blog ini sebahagian daripada "Perjalanan" hidup saya untuk dikongsi bersama anda..

Monday 10 June 2019

Beli Kasut Prelove

Dua minggu lepas opis aku ade buat jualan prelove dan ia berlaku dalam bulan Ramadhan yang berkah ini..nama pon prelove so barang baju seperti baju dewasa kanak2 memang banyak..tak kurang ade yang ambik peluang untuk jual kuih raya dan barang persiapan hari raya..
Jalan punye jalan aku jumpa satu booth ni ade jual kasut..prelove..aku try muat and aku sambar..



Sekali 3 engkoo...condition die masih elok lagi..sneakers tu tak cabut tag lagi..pegawai yang jual tu cakap memang belom guna lagi..




Sneakers ni aku leh bawak jalan jauh2 yang kene naik train ke bas ke..outstation jauh2 ke..



Clarks Rm 20.00 aje..aku ambik..keadaan masih baik dan boleh digunakan..aku simpan kat ofis..kalau ade meeting leh sarung aje..
Dah habis kot hahaha..aku malas nak menaip lagi pasal mood kelaut..k la jumpa di entry seterusnya nanti k..bye bye sayang semua..




No comments:

Post a Comment