Tiada apa yang istimewa..semua cerita dalam blog ini sebahagian daripada "Perjalanan" hidup saya untuk dikongsi bersama anda..

Tuesday, 23 May 2017

Shell Out Di Seafood Fantastic

Harini nak cerita pasal boss aku belanje shellout kat Seafood Fantastic Ayer 8. Lokasi restoran ni terletak di Presint 8 Putrajaya..kalau sesapa dari luar kawasan Putrajaya tak tau nak pegi camana..leh waze je hokkehh..


Ini restoran nya..jangan pegi restoran sebelah hokehh..

sumber dari google




Sesudah sampai bergambar la.. ape lagi..


Boss nak selfie kate nye..bg aku gambar aku nmpak muke je xpe badan tak penting mane pon..


Aku kalau bergambar memang suka duduk belakang2..


Happy sebenarnya makan ramai-ramai ni..tapi makan kat sini kene datang awal..dan booking awal2.. Kitorang ari tu dah lewat keluar so dapat makan pon lewat la..dalam setengah jam gitu..


Biarla gambar berbicara..


Tengah mengejar waktu sebab time tu dah pukul 2..kami cepat2 menghabiskan makanan..
Gambo dah habis makan tak sempat nak snap..nak cpt sangat balik opis..

Makanan kat sini sedap..kalau aku, aku bagi 7/10 camtu...Makanan yang dihidang kan kene dengan harga ..sedapp..TETAPI..kekurangan sikit je la..hidangan lebih banyak lala..ketam adalah dalam 2 ekor kecik2..kalau sesapa yang teringin nk makan shellout tp budget ngam2 bleh la pegi sini..hokeh..sampai berjumpa lagi di entry yang akan datang..bye..