Tiada apa yang istimewa..semua cerita dalam blog ini sebahagian daripada "Perjalanan" hidup saya untuk dikongsi bersama anda..

Thursday, 23 June 2016

Jamuan Makan-Makan Menyambut Ramadhan..

Pejam celik dah dua minggu lebih umat islam menyambut ramadhan al mubarak. Sebelum puasa haritu adalah opis aku yang kecik lg comel ni wat makan-makan menyambut puasa..memandang baru pindah opis baru..busy bebenau baru nak hapdet..kami wat potluck aje..bawak sorang sikit..tu pun jenuh nak mengabihkan..





Antara juadah menjadi pilihan..Laksa Penang..my fav..nampak gayanya mungkin ini laksa terakhir utk kami kat opis..sebab tukang masak laksa ni (baju purple) dah bertukar ke kementerian lain..kire nye ni kenangan terakhir aku bersama laksa ni la..



Ni pun fav jugak..Brownies..comel-comel aje..


Nilah keseluruhan makanan yang kiteorang bawak..xlarat nak makan dah..dengan roti jala bagai..
ketemu lagi pada masa akan datang..bye-bye..