Tiada apa yang istimewa..semua cerita dalam blog ini sebahagian daripada "Perjalanan" hidup saya untuk dikongsi bersama anda..

Sunday 15 May 2016

Birthday My Husband

Assalamualaikum semua..hai..ok hari ni nak cerita pasal birthday Husband aku..cite ni mase tahun lepas dlm pertengahan Disember..nampak nau aku dah lupe ingatan nak hapdet dalam blog aku ni.. Semua ni aku nak wat cam big memories la dlm life aku..nanti leh flash back balik kan..

Sebenarnye aku yang rancang nk wat suprise..last2 gambar mase Staff restoran tu wat suprise aku lupe nk snap gambar..tu la..xcited sgt..lagipun husband aku nak cepat..die ade keje pas tu..nak cepat..
Sebenarnya aku time tu tercari2 jgk utk surprise birthday ni..then kwn aku suggest TGI Friday..sehari sebelum aku dah book awal2..


Nampak tak xcited muke Birthday Boy aku sorang ni..pastu time birthday aku lupa kannn...wish pun xde..


Ni makanan yang aku order..yummy..


Yang 2 pinggan lg tu Encik Husband punya..pape pun..makan kat sini sedap la walaupun mahal sikit kan..mahal aku tak kisah janji kualiti bagus..servis pun ok..tak lekang mulut waitress duk ucap "Thank You" sampailah kuar dari TGI Friday tu..makan pun dah sedap..so balik pun dengan senang hati..



No comments:

Post a Comment