Tiada apa yang istimewa..semua cerita dalam blog ini sebahagian daripada "Perjalanan" hidup saya untuk dikongsi bersama anda..

Sunday 26 July 2015

WORLD POLICE & FIRE GAMES FIREFAX 2015, VIRGINIA USA 26 JUNE-5 JULY 2015

Udah berkurun rasenye aku tak menghapdet blog aku ni..aku dgn kesibukan kerja..baru raya lak..lagi lah..soo..pe nak cite erk..
Ok hari ni aku cite pasal My Husband aku yang baru je menang dalam pertandingan yang die sertai di virginia,USA..bersama-sama rakan sepasukan..


Walaupun aku tak pegi dan bukan aku yang menang..tapi aku bangga dengan husband aku..die start diet dari Januari sampailah ke finally..berkat usaha die selama ni..


 Ni gambar sebelum die berlepas..ni gambar kat malaysia lagi..




Ni pingat emas yang die dapat..erm..soo nice..

Ape yang aku boleh cakapkan kat sini..aku sekadar memberi semangat kepada dia untuk terus berjaya..ramai yang bertanya.."tak geli ke..??"..Tak ramai jugak yang kate.."camne ko bleh suke ngan org camni..?". Jawapanye ade dalam diri kite sendiri..lagi satu aku letakkan ia sebagai takdir dan jodoh hidup aku..itu perkara yang die suke..kite sbg isteri kene sokong dan beri semangat untuk die mencapai kejayaan..walaupun diawal perkenalan aku dengan die aku tak pernah tahu inilah kerjaya die..

No comments:

Post a Comment