Tiada apa yang istimewa..semua cerita dalam blog ini sebahagian daripada "Perjalanan" hidup saya untuk dikongsi bersama anda..

Tuesday 9 July 2013

Jom Makan

Baru-baru ni aku ade lah pegi Sabah..baru tak baru la..lame la jugak dalam pertengahan bulan Jun yang lalu..tu pon sebab de kursus kat sane..aku jadi urusetia..tp bukan aku sorang le..dengan pegawai-pegawai..tp memang best le..


Bersedia untuk bersantap..huhu..


Lobster yang masih fresh..


Sotong Bakar..marvelous...


Kangkung Goreng Belacan..


Kerapu Merah Stim..


Sotong Goreng Tepung..


Lobster Sweet Sour..


Poyo nye mamat 2 org ni..


Ni tak tahu lah ape diorg di Sabah ni panggil tp kalau aku.., aku panggil Rumpai Laut le..tp wat ulam makan ngan nasi memang best..

 

Ni pulak Lobster Masak Butter..memang best..pengalaman yang paling aku x boleh lupe..ni la first time makan Lobster..habis kaki aku gatal..tapi memang best giler..
k la..len kali de pape perkembangan memang aku akan post..k..bye..

No comments:

Post a Comment