Tiada apa yang istimewa..semua cerita dalam blog ini sebahagian daripada "Perjalanan" hidup saya untuk dikongsi bersama anda..

Monday 23 April 2018

My Birthday 2018

Hellluuu..hai assalamualaikum..lama tak post pape..awal tahun ni memang keje melambak dan tak boleh nak bergembira sangatlah kann..banyak bende jadi lebih sebulan ni..hari ni nak update pasal my birthday walaupon dah lebih dari sebulan aku sambut..
Aku nak share sebab lain dari yang lain..first..sambut tanpa My Husband sebab aku kene outstation..so dengan opismate je la..tp mane-mane pon aku happy je..rase diri ni dihargai kat mane pon kite berada..cewwahh..!!


Sebenarnye aku tak expect diorang nak belanje tempat camni..aku tak kesah pon..tapi org dah belanje kan..kite kene terima lah..


Mase ni seriuslah birthday girl tak tau pape..tapi tau la hari tu harijadi aku..



Muke Birthday Girl kembang setaman..





Sepanjang dalam Hard Rock ni memang mata aku tak lepas dari tengok keadaan sekeliling takut kene baling telor..kahkahkah..diorg ni tak boleh dijangka jugak..


Anndd...


SUPPRRIISSSEE...tanjatt titew..


 Nampak muke cam nak nangis..tapi tak tau nape..ke..dah nangiss...???


Nampak happy kan..kek die sumpah sedapp..tu je nak bagi tau..



Ni pasangan merpati dua sejoli yang akan menamatkan zaman bujang..darah manis ni..hehehe..


Aku happy gilerr..bile masih ade org yang menghargai kite..special thanks to my boss..Encik Faizarulazwan yang merancang..belanje..walaupon sehari sebelum aku dah kene tepong..tapi aku happy..
Dah takde pape nk cakap..next entry aku akan up post product aku guna utk kulit muke aku..sekarang..
Okey sekian sahaja..jumpa lagi Bye...!!!




No comments:

Post a Comment