Tiada apa yang istimewa..semua cerita dalam blog ini sebahagian daripada "Perjalanan" hidup saya untuk dikongsi bersama anda..

Thursday 14 September 2017

WORLD POLICE & FIRE GAMES FIREFAX 2017, LOS ANGELES USA 10 - 22 AUGUST 2017 - PART 4

Bersambung..
mase nak balik ke Malaysia diorang singgah Korea..cam masa memule dulu la..tapi kali ni diorg sempat jalan nookk..jeles aku..tunggu la aku dah pencen nanti..duit pencen banyak aku nak duduk Mekah terus..haha.. bagi aku kalau pegi melancong2 camni mbazir duit je..pegi Mekah lain la kan..pahala pon dapat..(cara org jeles cakap..)



Dashat la diorang ni sampai terus berjalan..cam best je..




Ni antara salah satu gamba yang aku appreciate dan suke..romantik tak nampak abang sado aku sorang ni..romantik sebenarnya..tapi entah lah..susah untuk die nak tunjuk..bile dah jauh camni lah..Thanzz and Luv U Darling..hehehe..

Tempat diorang ni takde la sendu sangat..fulus saje sendu sebab duit Malaysia rendah kan.. My Husband cakap bandar diorg ni best..hokey..ni merupa kan gambar terakhir utk menamatkan entry aku yang tak habis-habis ni..nantikan entry akan datang..ape yang aku dapat dari My Husband..jangan lupe key..Byeee...



No comments:

Post a Comment