Tiada apa yang istimewa..semua cerita dalam blog ini sebahagian daripada "Perjalanan" hidup saya untuk dikongsi bersama anda..

Wednesday, 14 September 2016

Majlis Sehati Sejiwa:Sekalung Budi Seindah Kenangan

Beberapa minggu yang lepas opis ni ade wat farewell anjuran Puspanita Cawangan Kecil JPM..untuk pegawai bersara..ada makan-makan,cabutan bertuah dan macam-macam lagi..termasuk la karokss..Bermula dengan sesi menyampaikan ucapan, majlis makan-makan sampai la acara cabutan bertuah..

Aku bab cabutan bertuah ni..bukan tak pcaye ke ape ke tapi semua bergantung pada nasib..biasenye nasib aku tak mengena..Awal-awal aku dah cakap ngan member opis aku..lepas makan je nak blah terus..maklum le hari jumaat..macam-macam nak buat..Diorang pon ajak aku tunggu gak..aku pon ok kan je la..


Hadiah berganti hadiah..dah tinggal 1 je lagi hadiah..aku dah frust..aku dah rasa cam "jom lah balik.."
Bila MC sebut nombor aku..terus berdiri..syukur sangat..exited..macam-macam rase..seram sejuk semua ada..


Gambar atas pentas dengan Puan Seri tak snap..tengah seronok sampai lupa..memang tak sangka rezeki aritu..
inilah hadiah pertama aku anjuran puspanita..sebelum ni ashik bad luck..dah namanya rezeki Allah..Alhamdulillah..