Tiada apa yang istimewa..semua cerita dalam blog ini sebahagian daripada "Perjalanan" hidup saya untuk dikongsi bersama anda..

Wednesday 31 August 2016

Pakai Lens Lagi..

Semenjak dua menjak dah pandai pakai lens ni.. ashik cite bende yang sama je..kali ni nak cite pakai kaler lain lak..semakin berani mengenakan lens kaler hantu..hahaha..
kaler kali ni aku pakai warna kelabu..


Nampak cam kaler putih..ni aku beli online aje..pakai kejap-kejap aje kan..


Dah feeling artis ko.. Bile aku apply je kat mata automatik mata jadi warna kelabu nak ke biru..aku memang suke kaler ni..tapi menonjol sangat..tak natural..selain tu aku ade gak beli kaler biru..


Tapi bila pakai warna biru jadi dark grey lak..pape pon..alhamdulillah setakat ni aku beli lens online belum pernah kene tak elok..sebab aku bli dari seller yang sama..pedih sebab masuk habuk aje..sekarang pun aku tengah tunggu lens yang dah dipesan..tunggu pos aje..5 Pasang..tak tau la nak pakai sampai bile tuh..


No comments:

Post a Comment