Tiada apa yang istimewa..semua cerita dalam blog ini sebahagian daripada "Perjalanan" hidup saya untuk dikongsi bersama anda..

Wednesday 17 August 2016

Jamuan Hari Raya JPM 2016

Setelah sekian lama menyepikan diri..harini baru senang sikit utk menghapdet walaupun dah lepas..tapi aku still masih nak simpan memory kat sini ape berlaku sepanjang bulan lepas..

Wif My BFF


 Mase ni tak tau mana pegi bff sorang tu..


 Mereka memang pantang duduk berdua..mesti selfie tanpa aku




  Ni gerai menang dapat No.1 dari Bhgn Kewangan JPM. Gerai yang menarik sebab ada macam-macam..yang penting vespa dan rumah kampung tu..

Baju aku pakai dari Zuco Fashion atau boleh tengok di zuco-fashion.blogspot.my

 Gerai ni deco cantik..tapi org besar cam aku susah nak masuk..duduk kusi kecik..


With My Office Mate...And Boss




No comments:

Post a Comment