Tiada apa yang istimewa..semua cerita dalam blog ini sebahagian daripada "Perjalanan" hidup saya untuk dikongsi bersama anda..

Monday 27 June 2016

Tempahan Hari Raya 2016

Alhamdulillah aku diberi kesempatan untuk mencoretkan aktiviti dan pengalaman aku kat sini lagi..di bulan berkat ni aku sememangnya tak boleh lari dari kerja ni..walaupun aku dah lama nak bersara..
nak tolak kesian sebab pegawai kat opis ni jugak kan..aku anggap la ni rezeki aku..



Aku ni xde lar pandai nau menjahit nye..isi masa lapang.. suke-suke je..manik pun dah mahal sekarang..nak charge org mahal-mahal kesian lak..aku anggap lebih kurang tu aku sedekah..


Jahitan aku ni biasa-biasa aje..sebab ade opis mate menjahit manik jugak tapi die lagi champ la..
Segala jenis manik dan batu..Swarovski bagai..aku ni malas aje..sebab ramai nak murah..


Baju ni sebenarnya sudah digunakan..paham-paham je la kalau baju lace kerawang bagai ni..kalau dah guna kompom berbulu dan berkedut..cam bahagian tangan die ni..banyak kali kot aku gosok ngan strerika. Tapi die still kedut cam tu..


Tepi sebelah kiri ni ade lagi sekelompok bunga..tapi masa aku crop pic ni aku tak perasan..bile cari pic ori nak crop lagi sekali dah hilang..






No comments:

Post a Comment