Tiada apa yang istimewa..semua cerita dalam blog ini sebahagian daripada "Perjalanan" hidup saya untuk dikongsi bersama anda..

Thursday 30 July 2015

Ole-Ole Dari Encik Husband

Terima Kasih Sayang pada My Husband aku..Terharu ade..bangga ade..ye la..walaupun aku tak mintak pape dari die..tapi die masih mengingati aku kat tanahair ni..yang penting die suprise kan aku..
 Tak pernah kot die wat camni..bila aku tanya die beli ape kat aku..jawapan standard yang aku dapat.."Abang tak beli pape..barang-barang mahal..sini pakai dolar..duit yang ade pun cukup-cukup untuk tampung makan kat sini je.."

Finally...Supriseee..siap tutup mata lagi..


Ingat kan beg je..siap ngan wallet lagi..dengan baju hard rock lagi..
Pape pun terima kasih lagi sekali pada My Husband..I Luv U..

No comments:

Post a Comment