Tiada apa yang istimewa..semua cerita dalam blog ini sebahagian daripada "Perjalanan" hidup saya untuk dikongsi bersama anda..

Sunday, 21 July 2013

Penyatuan Dua Hati

7 Julai 2013 yang lalu merupakan hari yang paling mengembira kan hati kecik aku ni bila disatu kan dalam majlis pertunangan yang serba sederhana..ringkas dan padat cewah..hehe..
Dah lama aku rase perhubungan aku ngan die..dan perlu ade ikatan..dan AKHIRNYE....


Upacara ni memang menakutkan..entah ape yang aku takut pon xtau..tp mmg nervous..




Ini la Ibu aku..yang melahirkan aku..yang mendidik aku..segale galenye..walaupun die tak berapa sihat namun mampu tersenyum untuk aku..



Ini la bakal keluarga aku..bakal ibu mertua, bakal adik-adik ipar aku..si comel tu bakal anak buah aku..




Dia lah orangnye..yang dah ikat hati aku ni..